2015. szeptember 19., szombat

Minden a helyére kerül

Az új lakásunkban azt élveztem a legjobban, hogy - mivel a többi lakó nem tartott rá igény - megkaptuk a hatalmas padlásteret. Amit én azonnal telezsúfoltam a kacataimmal, amelyet korábban családi házunk számos pincehelyisége, a garázs, a fatartó és a padlás rejtett. Amikor már lépni sem lehetett a gúlákba rakott szerintem nagyon fontos dolgok rengetegében, a feleségem megelégelte a dolgot, felemelte az ujját és annyit mondott: SALGÓ POLC.

A polcot értettem, de ki az a Salgó?

csavarmentes salgó polc

Leültem a számítógép elé, rákerestem a kifejezésre és megtudtam,  hogy a Salgó típusú fém polcrendszer az saját igényeim szerint alakítható. Kétféle polc közül is lehet választani. Vannak olyan rendszerek, amelyeket csavarokkal kell összefogatni és vannak, amelyeknél csak egyszerűen a helyére kell illeszteni a megfelelő elemeket, azaz be kell akasztani őket. Használatukkal átláthatóbbá válik a garázs, ahol ezer apróságot kell tárolni, könnyebben megy a munka a műhelyben, hiszen mindennek megvan a helye és nem kell keresgélni az alkatrészek között. És végre én is eligazodhatok abban a hatalmas holmihalmazban, amelynek minden darabja most már a helyére került a padlásunkon.

De a polcok nemcsak egyéni felhasználásra alkalmasak, hasznosak lehetnek egy-egy kereskedelmi raktár kialakításakor. Kis- és nagyvállalkozások számára hasznos és praktikus berendezés a Salgó polc. Ha ennek vásárlása mellett dönt a menedzsment, akkor az garantáltan teljesíti a kívánt igényeket.  Könyvek, irattartók, dokumentumarchívumok számára speciális polcokat lehet rendelni. 


A csavaros vagy csavarmentes salgó polc ideális megoldás könyvek, irattartók, dokumentumok tárolására, garázsokba, műhelyekbe, könyvtárakba speciális polcokat lehet rendelni a forgalmazótól. Salgó polc, csavarmentes salgó polc, irattár, padlástér berendezés, garázs, műhely felszerelés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése